//Snow Flowers
exam!
Jumaat, 8 Mac 2013 @ 4:11 PG | 0 Comment [s]

ASSALAMUALAIKUM . 

next week aku dah nak exam . OMG OMG ! seriously aku rasa cepat gila masa berlalu . tup tup tup now dah bulan 3 . hang nak tau kenapa ? dah lah next year aku SPM . HAHAHAHA , macam lawak pula dengar aku nak spm kan . ok tetiba . dalam pada itu , hari Khamis nak pulak ada merentas desa *hehhhhh!! ok ayat takpayah nak surat khabar Berita Harian sangat lah :p 

bila dah nak start exam ni kan , aku rasa hidup aku ni dah sampai ke penghujungnya . *okbai*
takyah nak ambil exam , yela siapa sangka aku ni kan dah pandai gituu  gitu -_____- wakakakakak 
tapi bila time tak boleh jawab tu aku rasa macam nak tumbuk orang sebelah jee sampai senak lepastu koma 212435647 hari . kekadang yang boleh jawab tu laju laju jee aku buat . yang tak boleh jawab tu aku bantaikan hentam je! alaa kalau ada rezeki betul lah tu . ya tak? sometimes tuu , "eeee menyesal nya tak baca yang tu , yang ni " macam macam kan . 

tahun lepas aku ambil pmr , ah lagi teruk lah kan . membuatkan orang hidup menderita 
menghidap trauma .masa tu terasa mcm urat gelak dekat tengkok hang macam dah kena tarik dengan guru disiplin , punya suruh fokus lah kan . lepas tu , bila hadap buku jee muntah hijau hadap je pula kali kedua muntah kuning .   sampaikan aku berkata sebegini rupa : 

                                   "aku nak kahwin cepat ah camni , strees gila belajaq"
yang menyedihkan hidup ni , takda seorang pun datang masuk meminang . so , aku teruskan juga belajaq . move forward . hidup mesti diteruskan . HAHAHAHAHAHA


Older Post | Newer Post

Assalammualaikum peeps ! Hi , welcome to my snow flowers blog . Be nice here , enjoy it !


YOUR CODE MP3 HERE !!!



DiaryAboutStuffSite



YOUR CBOX CODE HERE !!!


Template :: Fatieyn
Edited :: Mahaya
Re-edit :: YOUR NAME
PLEASE DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!