//Snow Flowers
Surat Cinta !
Khamis, 21 Februari 2013 @ 4:50 PG | 0 Comment [s]

Assalamualaikum wbt .

pernah tengok surat cinta? cehhh , kemain cakap tak pernah tengok! aku tahu lah zaman sekarang dah jarang nak jumpa surat cinta  ni .tak pun memang tak pernah tengok langsung  lah !! ishh , tak sweet langsung korang ni :p wkwkwkwk  sekarang kan dah ada facebook , twitter , whatsapps , bbm and instagram eh . instagram untuk gambar gambar je! Hahahaha k :p  kalau korang nak tahu , surat cinta lah bermula mak bapak korang tu berkenal kenalan ..ada yang letak bedak , kelopak bunga ros .... sweet kan!  tanpa surat cinta ni  korang mungkin tak wujud ! FAHAM? ok bajet . tak pun mak korang tuuu .. alaaaa dengan ex ex dieorang lah dedulu ni .. 

kalau nak tahu pengalaman surat cinta aku pulak ..... Jommmmmm ~ 

*flashback 5 tahun yang lepas*

di suasana kelas petang  yang terit lagi membuat aku mengantuk dibuatnya... aku mengambil keputusan  dengan kawan aku memulakan mesyuarat pentadbiran . ceh , ni bukan mesyuarat ni derhaka namanya.  ustazah mengajar dekat depan yang kami curi curi sembang dekat belakang , macam mana nak berkat ! 

aku        : "Wehhhh aku suka dekat seseorang nii"......
Suraya   :   "hah sapa dia?" *muka bajet terkezut*
aku        : "meh sini telinga hang....*psttttt psttt*
Suraya   : " hahhhh biar betul ? 
aku        : "ishhh diamma , ustazah dengar jakgi ha" ishhh ..

lepas tu kitaorang pun decide nak buat surat cinta lah konon dekat mamat sekor ni . ...
kami pun memulakan kami tulis camni : 

  "Wehhhh ***** antara nama dekat bawah ni , hang suka dekat sapa jujur tau"  ......
dekat situ kitaorang letak nama Suraya , aku , yang lain nama makcik makcik jual nasi lemak mana pun kami rembat !! 

*reply*  aku suka Suraya! 

omg omg , patah seghibuuuuuuuu aku . tapi masa tu lagu shiela amjah  ni mana wujud lagi kan , aku kenal shiela amjah pun tak lagi waktu ni. aku pun gedik lah buka lagu jiwang 90-an sambil seret beg balik rumah . ecehh depan Suraya kemain buat fake smile duck face semua cukup .... dalam hati aku " aku punya sembang pom pang pom pang dengan dia tak cukup lagi aku buat muka comel *OMB ohmybarbieface* pun dia langsung tak pandang aku . mahu aku tak patah segihuuuuuuuuu ... ishhhhhh" 

tapi nak buat macam mana kan , terima lah hakikat . yay! moving on .  

Bila kita ada crush ni tak kisah lah dia pakai tudung macam pesawah padi ke , pakai turban macam junjung bakul atas kepala ke , macam pakai serban macam nelayan ke kan . Lewlzzz *tetiba*  belasah jela . 



Dah suka . Yakin dia jodoh sepenuh hayatmu . Beritahu dia . Mungkin dia boleh sediakan tempat dihatinya . Biar Allah menentukan segalanya . 


Older Post | Newer Post

Assalammualaikum peeps ! Hi , welcome to my snow flowers blog . Be nice here , enjoy it !


YOUR CODE MP3 HERE !!!



DiaryAboutStuffSite



YOUR CBOX CODE HERE !!!


Template :: Fatieyn
Edited :: Mahaya
Re-edit :: YOUR NAME
PLEASE DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!